29 Kasım 2008 Cumartesi

adanalı 4. bölüm yorumlarınızı bekliyoruz


Büyük beklentilerle izledim fakat diğer bölümlerle karşılaştırdığımda biraz boş gibi geldi bu bölüm.. neyse yine de güzel bir bölümü geride bıraktığımızı düşünüyorum, Soru işaretleriyle birlikte tabi..

Dizideki karakterleri çok seviyorum ben hepsinin farklı bir havası var bence..

Maraz, anne, İdil sahneleri çok hoştu Maraz-Adanalı sahnelerinden daha iyiydi.. Bilmiyorum karşılaşmalarından pek bir heyecan almadım yani beklediğim gibi olmadı..

Yavuz-Engin çok süper bir ikili bence.. İkisini yan yana izlemekten gerçekten keyif alıyorum..

O kızın ölü bulunduğu sahneden çok etkilendim özelliklede Yavuzla babanın birbirlerine sarılarak, ağlayarak konuşmaları cidden yürek parçalayıcıydı..

Bu arada şu görevliler.. Yavuz'un kızını emanet ettiği görevliler ya bunlar babayı hiç mi aramaz? Adamın kızı ortalıklarda yok bunların umrunda değil sanki.. Yavuz aramasa haberi olmayacak neredeyse..

Sofia'nın anneside İstanbula uçuyor şimdi.. Bakalım birileriyle karşılacak mı Kolye işinide iyi düşünmüş ama..

Ayşegül-Tilki ikiliside müthiş bence.. Çok eğlendiriyorlar, çokta yakışıyorlar

Ve son sahne.. İdil bence tam tünel'i açacak oradada Maraz gelir.. Açamadan kapanır o konu fakat İdil yinede peşini bırakmaz gibime geliyor..

Müzikler de bir harika..

Bu arada söylemeden edemeyeceğim, gözlerim Rıfkımızı aramadı değil hani.. Bulundu mu acaba?
Evet sizin yorumlarınız nedir bu bölüm hakkında?

Benzer Filmler



0 yorum:

Yorum Gönder