18 Kasım 2008 Salı

adanalı dizi müzikleri mp3 indir dinle online

  Dinlemek istediğiniz parçanın üstüne tıklayın.


Adanalı - Jenerik dinle
Adanalı - Aşk dinle
Adanalı - Gerilim dinle
Adanalı - Fırat dinle
Adanalı - roman havası dinle
Adanalı - ceza fark var dinle
Adanalı - yalın hersey sensin dinle
Adanalı - Cın Cıngırdak dinle


Etiketler: adanalı müzikleri, adana müzikleri dinle, adana müzikleri indir, adanalı, adanalı ceza fark var, adanalı dizi müziği online dinle, adanalı dizi müziği, adanalı dizi müziği dinle, adanalı dizi muzik, adanalı dizi müzikleri, adanalıdizi müzikleri dinle, adanalı dizi müzikleri indir, adanalı dizi müziklerini dinle, adanalı dizisi müziği, adanalı dizisi müzik, adanalı dizisi müzikleri, adanalı dizisi müzikleri dinle, adanalı müziği dinle, adanalı müziği indir, adanalı müzikleri, adanalı müzikleri dinle, adanalı müzikleri indir, adanalı yalın her şey sensin, dizi müzikleri, dizi müzikleri dinle

Benzer Filmler



33 yorum:

Adsız

güzelde birazda ağır olsa bazı yerleri çok pasif.sanki yapancı ların filmlerinden alıntı yapılıyor.ama gnede güzel bir iş çıkarmışlar

Adsız

çok güzel bir film olan bölümlerini bile izliyorum

Adsız

slm

Adsız

ADANALI BEVEĞİM SİN BE CANIM ASKI

Adsız

ya beyler ben adnalının dizi müsiklerini nerde bulabilirim

Adsız

oktay kaynarca ve maraz ali filmde olmazsa izlenilmez

Unknown

bence rezil bir film anca bu kadar saçmalık olur

Adsız

merhaba

Adsız

slm ben ceren adanalı adlı diziyi severek izliyoruz ama idil ile maraz alinan ayrıldığı bölümde çalan müziğin adını bilmiyorum özellikle dizinizde en çok AYŞEGÜL ,ü SEVİYORUM...

Adsız

slm Ceren Ayrılık Sırasında çalam müziğin adı
(İzel-Işıklı Yol) birde Ayşegülle Timur un Oldugu Sahnedeki müzik ise (izel-Sana Ne Kadar)
İşallah Bulurusun :)

Adsız

mrh bende bişi sora bilirmiyim adanalıda adanalının kızı babasına bi not yazmıştı onu okurken bi şarkı çaldıı ismi tam olarak neydi bu cumaki bölümünde olan ama yardımcı olan olursa çok minnettar kalrım

Adsız

bune yaw bi sarkı indiremiyorummmmm

Adsız

ben de bu diziye çok komuk öldümneydese kızıda çok ğüselmıs marasa adamları bı kumdumu yare bıştırır valla ya nı ben bile yabamam valla mavi ğöslü komuk ama iç kimse ğülmuyar

Adsız

ya ben diziye bayıldım çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo üzel ama ya ben dizi yiüzel

Adsız

mrb harika yapmışlar yaa bide alinin kafa atışına bayılıyom

Adsız

dızı guzel ama fazla sulandırdıkları oluyor lutfen bu konuya bıraz daha dıkkat edın bıraz gercekcı olalım dızıyı gıcık olacak bır hale sokmayın saygılar ozellıkle bas komıser olmuyor yakısmıyor

Unknown

şifre ne

Adsız

mrh, adanali ekibi harikasiniz!!!!!!!!!!TURKIYE SIZINLE GURUR DUYUYOR!!!!!!!

Adsız

BEN TIPKI MARAZ ALI YE BENZIYORUM VAR YA HA BU ARADA CEREN ISMINI COK SEVERIM

Adsız

yha beyler bayanlar hani yeni bir rap müzüği war adana ile ilgili bişi galiba onun adı ne bilen warmı?????

Adsız

benim annemde adanalı adanıya benzer biri var. Ben sofyaya bayılıyorum.

Adsız

selam ben adanalıda en cok ama encok maraz aliyi sevıyorum tmm adanalınında cok ıyı oynadıgı yerler var ama bana gore tam oynamıyo cok espritüel biz oktay kaynarcayı kurtlar vadisinde daha sert ve ciddi gordugumden ordakını arıyorum acıkca ama maraz ali bambaşka tam benım kafa gelenı ındırıo :D:D

Adsız

ya arkadaslar şu maraz alı hapisteyken asıyolarya orada bi müzik calıyo tam hatirlamıyorum ama müzik şöyleydi ADIM MARAZ ALİ HADİ BASTIR die bişeydi ama cok hoşuma gitti ama bulamıyorum aca nasıl bulabılecegımı siz bılıomusunuz

adanali

güzel dizi

Adsız

iyi olmasini iyi dizi ama daha cok adanali ve fiko dahaa iyi saygilarla azerbaycandan huseyin burdada cok beyenigle izleniyorsunuz hoscakalin

Adsız

ben nefise gul maraz ali ye bayılıyorum keşke onun aşki ben olsam

Adsız

ben adanalının hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmm maraz ali seninde hayranııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm arkadaşlar tüm dünya duysun!!!

Adsız

merhaba ben atamkarınca bu benim takma adım
ben hem maraz ali hem de adanalıyı seviyom ama da cok maraz aliyi seviyom

Adsız

adanalıyıda maraz aliyide çok seviyorm ikisininde hastasıyım

Adsız

ÇOK GÜZEL BİR FİLM ASLA BİTMESİN

Adsız

Mehmet Akif Alakurt ve Oktay Kaynarcayı cok seviom bi kere yanlarında olsaydım keşke

umut

http://www.youtube.com/watch?v=UkegNIsamyQ arkadaşlar lütfen bu linkte var müzik bu müziği arıyorum ismi filan lütfenn!! :(

Adsız

marianın ölüm sahnesinde çalan müziğin ismini bilen varmı???

Yorum Gönder