7 Aralık 2008 Pazar

adanalı 5.bölüm kamera arkası resimleri


Benzer Filmler



18 yorum:

Adsız

adanalı dizisine bayılıyorum ve çok seviyorum sakın final yapmayın hep devam edin

Adsız

merhaba ben salih bu yorumu tokatın turhal ilçesinde yazıyorum umarım bir gün turhal ilçesi ne gelirde bir çekim yaparsısınız konuyuda buldum hatta adanalı mehum karısından iz ararken bıraktığı notların takibini yapar ilk başta karlı bir yere gider ama bakar bir terslik gider uçakta giderken uçağı tererösler tarafından esir alınır tabiki içinde adanalı vardır devreye adanalı girer merkezden komutalar alarak uçağı en yakın hava limanına indirmeye çalışır bu yüzden en yakın hava limanı tokat hava limanı olur istikabeti tokat hava limanına gider tereröstler baygınlarken biri ayılır ve kaçmaya çalışır orada da bulduğu araçla turhal istikabetine yönelir ve turhalda kapışırken arabalarla son anda tereröst kaza yapar bu sırada adnalı ve polis arkadaşları yakalar

Adsız

SENİ SEVİYORUM MARAZ ALİ

Adsız

mrb alih senaryo yazma tekniği için ders alman lazım ve konuyu anşamamışsın sen adanalının yerinde olsan kızını biran evvel kurtarmak yerine teröristlerin peşine düşermiydin?tmm sonuçta sen bir polissin ama kızın da senin canından kopmuş bir parça eğer adanalıyla ilgili sağlam senaryo yazmak istiyorsan msn imi vereyim sana yardımcı olurum ama bu konuda yapımcıların senin yazdıklarını dikkate alacaklarını pek sanmıyorum...çünkü bu işler öyle gelişi güzel hikayelerle olmuyor senaryonun konusunu,bilmek ve anlamak lazım ve tabi bide senaryoyu başından beri okumak lazım....MSN ADRESİM:b_a_t_u__199908@hotmail.com

Adsız

meraba bu flmi severek izliyorum. mehmet akif alakurt,oktay kaynarca,selin demiratar,hayranlarım. Severek izliyorum...

onur

bitmesin bu film

Adsız

ben bu diziyi çok seviyorum soryaya bayılıyorum

Adsız

ben bu diziye bayılıyorum sakın bitmesinnnnnnnnnnn

hülya

adanalı dizisine bayılıyorum..sakın ama sakın bitmesin...ayrıca alican yücesoy un acayip hayranıyım...

Adsız

maraz ali ye hastayım
çok yakışıklı
çok karizma
çok hoş
çok göz alıcı
çok seviyorum onu idil``leyeni aşkını teprik ediyorum ve evliliğe yol attılar

Adsız

maraz ali senin tpini ve de oynadın rolü seviyorum bende sana benzemeye çalışıyorum bide sakı bitmesın dızı

Adsız

bu film biterse türkiyede dizi kalmaz

ali mert

¨maraz ali ve arkadaslari nla tanis mak istiyorum ben samsundan carsamba köyünden ^kücük aliyim

aggul

superrrrrrrr dizi yaaa bayiliyor
Maraz Aliiiiiiii bitanesin

Adsız

bu dizi hakkında süper yorum yapmayı beceremiyorsunuz. bana bakın da öğrenin birazzz.....bu dizi kurtlar vadisinden hemen sonra gelen bir dizi. böyle bu dizi
süper derseniz yorum hiç güzel olmaz.benim gibi posterler,adanalı yatak adanalıdaki kıyafetler gibi bir çok şeyler biriktirdikten sonra bu yorumları yazınnn
bu dizi aşk bir hayale ve bütün dizilere bin basar adanalının bütün müzikleri harika.
yani sonuçta benim gibi bir adanalı hayranı
her şeyi yapar.bana bakın ;sakı a sakın adanalı hakkında kötü seyler yazmayınn
kafanızı kırarımmm tamammı lannnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız

arkiler bn admin lütfen argo yada küfürlü kelimeler içeren yorumlar yapmayınız....!!

Adsız

bn ömaraz alinin en byük hayranıyım o benim tek idolüm rolünü çokii oynuyo bide maraz ali fark var şarkısında acayip karizmatik oluyo

Adsız

neden bitirdiniz daha maraz ali abim adanalıyı öldürmeden neden bitti ya abiiii mehmet abiii seni çokkkkkkkkkkkkkkk seviyoruzzzzzzzzzzzzz

Yorum Gönder