16 Aralık 2008 Salı

adanalı dizisinin tüm oyuncu kadrosu

ADANALI YAVUZ



OKTAY KAYNARCA



MARAZ ALİ




MEHMET AKİF ALAKURT



İDİL



SELİN DEMİRATAR



NEVZAT MÜDÜR



ORHAN AYDIN



HAFİZE




NURHAN ÖZENEN



SOFİA



SERENAY SARIKAYA



AYŞEGÜL



PINAR DİKİCİ



TİLKİ TİMUR




ALİCAN YÜCESOY



FERRUH



RÜZGAR AKSOY



MÜLAYİM



GÖKHAN KIRAÇ



BONCUK SEMİH




FIRAT ALBAYRAM



ENGİN



ÇAĞKAN ÇULHA



MARİA



ZEYNEP KOLTUK



DERYA




NİLÜFER SİLSÜPÜR



ADNAN



ERDOĞAN AYDEMİR



MATADOR İSMAİL



AYHAN EROĞLU



EMNİYET MÜDÜRÜ




BÜLENT ONUR



AVUKAT



MARK LEVİTAS

Benzer Filmler



2 yorum:

Adsız

hepiniz harikasınız!nedense ben serenay sarıkayayı daha çok beğeniyorum.vede ileride onun gibi bir başarılı oyuncu olmak istiyorum.onu örnek alıyorum.ve bu yüzden yaşımın daha 12 olmasına rağmen çeşitli kataloglarda ve ufak reklamlarda rol alıyorum.keşke beni de sinan çetin gibi birisi keşfetse benim de oyunculu hayatım başlasa....bunun devamının gelmesini çok istiyorum.vede gelecekte...

Adsız

bütün oyuncular harika oynuyorlar . biz adanalının bütün bölümlerini izledik kaçırdığımız bölümleri bilgisayardan izliyoruz.adanalıyı çok seviyorum .Keşke 200 bölüm daha çekseler. her bölümünü izleriz.bide keşke hergün adanalı ATVde olsada izlesek ben 1 yaşındaki kardeşimle izliyoruz.adanalıyı çok seviyoruz .Ama eski oyuncular filmden çıkmasaydı film şimdikindende güzel olurdu. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrriiiikkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yorum Gönder