27 Mart 2009 Cuma

meltem cumbul adanalıyı reddetmiş

‘Adanalı’da oynaması için yönetmen Tayfun Güneyer’den teklif aldığını söyleyen Meltem Cumbul: Tayfun beni uğuru olarak görüyor. Ama o dönem Türkiye’ye dönmeye hiç niyetim yoktu!..

Günaydın’ın haberine göre; Amerika’dan döndükten sonra ‘Aşk Yakar’ dizisinde başrolleri Özcan Deniz ve Uğur Polat’la paylaşan ünlü oyuncu Meltem Cumbul, Tayfun Güneyer’in yazıp yönettiği, ‘Adanalı’ dizisinden teklif aldığını açıkladı. Ancak Cumbul yıllar önce kendisini şöhrete kavuşturan ‘Yılan Hikayesi’ dizisinin de senaristi Güneyer’in teklifini zamanının uyuşmaması yüzünden reddettiğini söyledi.

Uğurlu gelmiştim
“Tayfun Güneyer beni ilk projesinden itibaren uğuru olarak görüyor” diyen Cumbul şöyle konuştu: “Tayfun’la bizim bir geçmişimiz var. Yılan Hikayesi onun ilk projesiydi, benim de ilk dizimdi. Tabii ki her projesinde benim olmamı ister. Beni uğuru olarak görüyor. ‘Adanalı’da da oynamamı çok istemişti. Bu proje için de uzun süredir çalışıyor. Ama onun bu çalışmaya hazırlandığı dönem Türkiye’ye dönmeye hiç niyetim yoktu. Yurt içinde ve yurtdışında övgü alan filmlerde yer alan ancak Şener Şen’le başrolleri paylaştığı ‘Gönül Yarası’ filminden sonra sinemadan uzak kalan Cumbul, “Los Angeles’tayken hiçbir projeyi kabul edemedim. Ayrıca ‘Gönül Yarası’ gibi başarılı bir filmden sonra teklifleri kabul etmem çok zorlaştı. Eğer sahici senaryolar olursa içinde yer alabilirim” diye konuştu. “Beni heyecanlandıran şeyler; oyunculuk, yazmak ve yönetmek. Şu an bu yolda ilerlemeye çalışıyorum ama hayatın nereye götüreceğini bilinmez” diyen ünlü oyuncu, mesleğinin dışında televizyon sektöründe de farklı projelerde yer alabileceğini belirtti.

Ayıbım çok büyük
Vizyona giren yerli filmleri izlemediğini de sözlerine ekleyen Cumbul, “Sektörün içinde olup da izlememek büyük ayıp. Bu yüzden kendimi çok cahil hissediyorum.” dedi.

Benzer Filmler



0 yorum:

Yorum Gönder